پردیس بحرالعلوم چهارمحال و بختیاری

بیانیه جمعی از استادان ، دانشجویان و کارکنان ایثارگر و شاهد دانشگاه فرهنگیان استان در خصوص سفر رییس محترم جمهوری به استان

باسمه تعالی

مژده دادند که بر ما گذری خواهد کرد.

چهارشنبه 15 امرداد 1393 هیات محترم دولت و جناب آقای دکتر حسن روحانی رییس محترم جمهوری اسلامی ایران مهمان مردم شریف ، ولایتمدار و فرهنگ دوست استان چهارمحال و بختیاری هستند .

اکنون در آستانه این سفر مهم با گرامیداشت یاد و خاطره ی امام راحل و شهدای گرانقدر و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ، استادان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با حضور یکپارچه و پرشور در مراسم استقبال از کاروان تدبیر و امید، بار دیگر وحدت و انسجام، عشق و ایمان و پایبندی خود را به اصول و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می گذاریم و برگ زرین دیگری بر صحیفه پرافتخار این خطّه از میهن اسلامی خواهیم افزود.

سفر جناب آقای دکتر حسن روحانی رییس جمهور خردمند، محبوب و مردمی ایران اسلامی، فرصت مغتنم و بینظیری است تا مردم شریف و فهیم استان یاد و خاطره حماسه سیاسی و انتخابات پرشور 24 خرداد 1392 را زنده کنند و عشق و علاقه خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمتگزاران راستینش به نمایش بگذارد.

بدون شک در سایه تایید و حمایتهای حکیمانه ی رهبری معظم انقلاب از دولت ، پشتیبانی مردم دینمدار استان از تلاشها و خدمات روزافزون، دولتمردان صدیق، شکوه و عظمت ایران اسلامی در سراسر جهان به نمایش گذاشته و تثبیت و تحکیم آرمانهای متعالی انقلاب اسلامی را رقم خواهد زد.

امیدواریم سفر دکتر روحانی و کاروان تدبیر و امید در استان زمینهساز توسعه و پیشرفت در عرصههای فرهنگی ، علمی ، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و... برای مردمی باشد که همواره در میدانهای مختلف شایستگی خویش را به اثبات رساندهاند.

اطمینان داریم دوستان و همکاران دانشجو و استاد ما در استان ،همچمون گذشته و بیش از پیش شکوه و شوکتی وصفناپذیر را در استقبال از رییس جمهور محبوب خود به جا خواهند گذاشت و روز چهارشنبه 15 امرداد ماه را به روزی ماندگار تبدیل خواهند کرد.

 

جمعی از استادان ، دانشجویان و کارکنان ایثارگر و شاهد دانشگاه فرهنگیان استان

 


نظرات کاربران