پردیس بحرالعلوم چهارمحال و بختیاری

برگزاری جلسه مسوولین کمیته ی دستگاه های اجرایی علمی و آموزشی روابط عمومی های استان

صبح سه شنبه 8 اردیبهشت 1394 جلسه مسوولین کمیته ی دستگاه های اجرایی علمی و آموزشی روابط عمومی های استان در دانشگاه فرهنگیان (پردیس بحرالعلوم )شهرکرد برگزار گردید .

در ابتدای جلسه دکتر عباس قنبری عدیوی سرپرست پردیس بحرالعلوم شهرکرد ضمن عرض خیر مقدم به شرکت کنندگان در جلسه ضمن معرفی اجمالی دانشگاه فرهنگیان  به اهمیت کار روابط عمومی در یک دستگاه اجرایی اشاره نمود.

 ایشان روابط عمومی را نقطه ی حساس یک سازمان دانستند و به علت اینکه مردم خروجی های یک دستگاه را می بینند ، دید عمومی نسبت به یک دستگاه را به طور مستقیم به عملکرد روابط عمومی آن دستگاه و شیوه ی اطلاع رسانی آن نسبت داد .

وی ضمن اشاره به گستردگی کار روابط عمومی در دستگاه های اجرایی آموزشی و علمی به علت سر و کار داشتن با شخصیت های متفاوت دانش آموزشی و دانشجویی و استادی و معلمی ، کار روابط عمومی در این دستگاه ها را صرفاً پخش اخبار ندانسته و گفتند : روابط عمومی آیینه از زیبایی ها و شایستگی هاست و مجموعه ای از دانایی و خرد جمعی است که برای یک سازمان آبرو ایجاد می کند.

در این جلسه آقای مرتضوی مدیر کل روابط عمومی استانداری ضمن اشاره به جایگاه و شان روابط عمومی در هر دستگاه خاطر نشان کردند در هر مجموعه هر کاری شروع می شود یک پایه ی ثابت آن روابط عمومی ها هستند .

ایشان هدف از تشکیل چنین جلساتی جلسه را رسیدن به فهم و راهبرد مشترک و پیدا کردن نقطه شروع فعالیت ها بیان کردند و اشاره کردند اطلاعات باید مبتنی بر حقیقت باشد .

مرتضوی هدف از تقسیم بندی دستگاه های اجرایی و برگزاری جلسات مجزا را در ابتدا تبادل نظر بهتر اعضا به دلیل حوزه کاری مشترک و یکسان و ارایه ی ایده های کارآمد و غنای کار روابط عمومی ها عنوان کرد و با اشاره به شاخص های مهم و کلی ارزیابی ، دغدغه ی حوزه ارزیابی عملکرد روابط عمومی های استان را  از دیگر اهداف این تقسیم بندی دانستند .

در ادامه ی این جلسه نیز هر یک از اعضا به بیان مطالب و دغدغه های حوزه ی کاری خود پرداختند و خواستار پیگیری این مطالب شدند . 

این جلسه با انتخاب دبیر کمیته روابط عمومی های دستگاه های اجرایی علمی و آموزشی به پایان رسید.


نظرات کاربران