پردیس بحرالعلوم چهارمحال و بختیاری

اطلاعیه معاونت پژوهشی:

دعوت از پژوهشگران برای حضور در دانشگاه فرهنگیان

تربیت معلم و نهادهای علمی و آموزشی مربوط همواره از موضوعات پرطرف­دار برای پژوهشگران  عرصه­ های مختلف و رجعت­گاه آنان بوده است؛ به همین منظور، دانشگاه فرهنگیان در جهت تسهیلِ حضور هر چه چشم­گیرتر اندیشمندانِ این قلمرو، به گشودن درهای خود بر روی فرهنگیان، فرهیختگان و پژوهشگران علاقه ­مند به تحقیق، مبادرت می­ نماید.

معاونت پژوهشی دانشگاه از حضور کلیۀ افرادی که با انگیزه ­های علمی _ پژوهشی در صدد تعامل با اساتید و دانشجویان هستند و یا خواهان کسب اطلاعات علمی از طرق مختلف، اعم از اجرای پرسشنامه، انجام مصاحبه، استفاده از منابع علمی _ پژوهشی کتابخانه­ های پردیسها و مراکز آموزشی دانشگاه و... هستند، استقبال می ­نماید.

معاونت پژوهشی دانشگاه با اعلام این مطلب افزود: علاقه مندان با تکمیل فرم پیوست و تحویل آن به پردیس های وابسته دانشگاه، می توانند حداکثر ظرف یک هفته از نتیجه درخواست خود، آگاه و با صدور مجوز مربوط با حضور در فضای دانشگاه نسبت به انجام مطالعه و اجرای فعالیت پژوهشی خود اقدام نمایند.

 به علاوه، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آمادگی دارد نظرات و پیشنهادات سازندۀ اساتید گران­قدر را در زمینۀ بهبود ارتباط و همکاری­ فی­مابین از طریق پست الکترونیک دانشگاه  research@cfu.ac.ir دریافت نماید.