پردیس بحرالعلوم چهارمحال و بختیاری

شبکه شمیم

راهنمای کاربردی شبکه اجتماعی (شمیم) 2

 

به اطلاع اساتید و دانشجو معلمان محترم می رساند، نظر به شرایط خاص و تعطیلی کلاس های حضوری دانشگاه، مرکز هوشمند سازی به منظور افزایش بهره وری اوقات شریف استادان و دانشجویان گرامی، تمهیدات ویژه ای را در بستر شبکه اجتماعی دانشگاه فرهنگیان(شمیم) برای استمرار برگزاری کلاس های دانشگاه و ارائه مباحث فراهم آورده است. 

در این راستا مرکز هوشمند سازی دانشگاه فرهنگیان، با توجه به غیر قابل پیش بینی بودن استمرار وضعیت کنونی و به منظور برقراری ارتباط مناسب با اساتید و دانشجویان و به اشتراک گذاری محتوا و منابع درسی، بستر شبکه مجازی یادگیری معلمان (شمیم) که شبکه اختصاصی دانشگاه فرهنگیان است را فراهم آورده و به منظور تسهیل کار با شبکه، اقدام به تهیه راهنمای کاربری شبکه اجتماعی ( شمیم) نموده است که در بردارنده توضیحات کاملی در زمینه نحوه ورود و دسترسی به شبکه، ایجاد گروه و تنظیمات آن، نحوه اشتراک فایل و محتوای آموزشی و فایل های چند رسانه ای، امکان نظر سنجی، نحوه پیوستن به گروه، ارسال و دریافت پیام و ... است.

راهنما را از فایل پیوست دریافت نمایید.

لازم به ذکر است . شناسه ورود اساتید : کد ملی و رمز عبور:  شناسه استادی  گلستان می باشد . که در صورت نداشتن شناسه استادی ,استاد محترم می توانند با مراجعه به سامانه گلستان در اطلاعات جامع آموزش استاد ؛ شناسه استادی خود را دریافت نمایند و شناسه ورود دانشجویان : کد ملی و رمز عبور : شماره دانشجویی می باشد


نظرات کاربران